Rockschool

Bij de Rockschool willen we jouw talent van het leslokaal naar het podium brengen. Om jouw talent en creativiteit aan te scherpen biedt de Rockschool jou lessen op maat aan met een doel voor ogen: jouw talent perfectioneren.

Zang- of instrumentlessen

In onze wekelijkse lessen wordt je door een ervaren docent begeleid om van jou een topmuzikant te maken. Iedereen is welkom in onze lessen. Van beginner tot gevorderd wij tillen je niveau de hoogte in.

Ensembles / Samenspel

Een muzikant moet leren samenspelen met andere muzikanten. Daarom organiseert de Rockschool verschillende podiumkansen over het hele jaar. Elke student krijgt de kans om te tonen wat hij/zij heeft geleerd in de les. Er worden bands gevormd met studenten die dezelfde muzieksmaak hebben en hetzelfde niveau hebben. Samen met de docenten wordt er gewerkt aan het samenspel van de band. Na enkele repetities ben je klaar om het podium te betreden en het publiek te entertainen.

Workshops & Studio-opnames

De Rockschool biedt ook nog andere diensten aan. Zo wordt er geregeld een workshop georganiseerd met uiteenlopende onderwerpen. Onze workshops worden steeds door professionele mensen gegeven die reeds jaren in het vak staan.

Als je onafgewerkt muziekmateriaal hebt en je wil dit afwerken dan kan de Rockschool dit voor jou doen. Wij nemen alles op of werken reeds bestaand materiaal af. Het eindresultaat is een professionele opname zoals jij het wil.

Tel.: 0468/11.82.04

Adres: Boudewijnlaan 197 9300 Aalst