1 hoofdprijs

5 bands

Voor alle
lokale talenten

Wie ben jij? Opkomend talent uit de streek – of je nu in een band zit, of solo artiest bent, iedere muzikale bezetting is welkom!

Van snijdende gitaarriffs, over elektronische synth/pop tot de eenzame, breekbare singer-songwriter die zichzelf begeleid. Het wordt zonder twijfel een boeiend spektakel voor elke muziekliefhebber.

Elk genre
welkom

5 bands gaan de strijd aan

Op 8 augustus 2024 nemen vijf bands het tegen elkaar op in een strijd om de hoofdprijs en eeuwige lokale roem tijdens deze allereerste editie van de énige Oilsjterse Rockrally.
Ontdek wie het potentieel heeft om de festivalpodia van morgen plat te spelen en schreeuw je favoriet naar de overwinning!

Extra info

8 Augustus 2024

Sint-Anna zaal, Roklijf 2 - Aalst

Tickets ... EUR (ADK)

Deuren open vanaf 18u

Schrijf je in voor de Oilsjterse Rockrally

Upload opname

Er ging iets mis bij het verzenden van uw inschrijving. Probeer het later nog eens

Uw inschrijving is succesvol verzonden. De rockschool neemt zo snel mogelijk contact op.